Bestaat er een programma waar je spaans kan leren door middel van te praten in de microfoon?

Het laat je na praten of laten zien van plaatjes dat je het moet na doen en kan hij controleren of je de uitspraak goed hebt gedaan, iets wat daar op lijkt. Bestaat dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt n app downlaoden: Duolingo met deze app kun je talen leren dus ook spaans. Het is een leuk lesprogramma waarbij je ook woorden, zinnen moet napraten en deze worden dan op uitspraak gecontroleerd. De uitspraak is een onderdeel vd lessen. Leuke app en gratis
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is deze ook beschikbaar voor de PC?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ook dat kan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar vind ik de PC versie ik zie alleen App store en Play store
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op je pc duolingo intikken en dan kun je meteen een account aanmaken