Er is weinig nutteloos maar eerst een universitaire studie volgen en daarna een HBO opleiding doen is wel vreemd ja.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dan kun je 2 beroepen uitvoeren toch?
Tandarts en mondhygienist
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uh ja maar heb je enig idee wat dat gaat kosten? Verder is de volgorde ook een beetje vreemd. Na tandartsassistente (MBO) is mondhygienste (HBO) logisch maar ik denk dat je als tandarts ook alles wel kan wat een mondhygieniste doet en als mh verdien je veel minder.