hbo 21 + toets bij Inholland doen maar uiteindelijk bij een andere Hogeschool inschrijven, kan dat?

Graag wil ik de toelatingstoets bij Inholland doen, stel dat ik het haal kan ik alsnog overwegen om bij de HHS of HRO in te schrijven? Wordt dat toegelaten een bewijs van een behaalde 21+ toets test van een andere Hogeschool?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

InHolland zelf accepteert geen 21+ toetsen van andere hogescholen, dus er is een (grote) kans dat dat andersom ook geldt.

Citaat: 21+ toetsen van andere hogescholen
Inholland accepteert geen 21+ toetsen van andere hogescholen. Je kunt alleen worden toegelaten met een 21+ toets die bij Inholland is behaald.

Zie de link voor volledige informatie.