is schriftelijk examen hetzelfde als digitaal examen?

Toegevoegd na 8 uur:
ik bedoel kwa inhoud bijvoorbeeld examen op papier is dat hetzelfde als examen digitaal bijvoorbeeld

Toegevoegd na 8 uur:
ik bedoel kwa inhoud bijvoorbeeld examen op papier is dat hetzelfde als examen digitaal bijvoorbeeld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee. Schriftelijk examen betekend dat je met pen/potloot en papier je examen met de hand schrijft. Digitaal betekend dat je het examen via de computer doet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller bedoeld of de exemans gelijk zijn kwa inhoud
Amadea
9 jaar geleden
Dat kan je beter in een reactie op de vraag aan vraagsteller vragen. De vraag kan zonder toelichting ook op deze manier uitgelegd worden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dacht ik ook...
ronron1212
9 jaar geleden
digitaal is niets anders dan een schriftelijk examen op afstand deze methode wordt wel vaker gedaan ook op universiteiten zie je dit gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee ik bedoel eigen kwa vragen bij wiskunde bijvoorbeeld