Zit je tijdens het mondeling eindexamen(6 vwo) apart met een docent of zitten je klasgenoten er gewoon bij?

Ik word namelijk snel zenuwachtig en heb liever niet dat mijn klasgenoten zien dat ik een heel onderzoek zit te vertellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik weet, zit iedereen apart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aanvulling: waarschijnlijk zit je wel met twee leraren. De tweede zit er dan om te bekijken of alles netjes en eerlijk verloopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of je frans hebt maar met frans is het landelijk vastgesteld dat je een spreekbeurt moet doen voor de klas. Dat is dan een deel van je mondeling cijfer

Het beste antwoord

Een mondeling examen is altijd zonder klasgenoten, het is namelijk geen spreekbeurt. Er zijn wel minstens twee leerkrachten bij zodat het niet kan dat jouw leerkracht je zomaar een hoog (of juist laag) cijfer kan geven. Daar let die andere op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die twee leraren erbij verschilt per school. Bij mij dit jaar was er gewoon een leraar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij mag dat dus niet. Net als dat een schriftelijk examen naar een tweede corrector moet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik vond het dus ook al zo raar. Maar een andere school (daar zit mijn vriendin) die heeft ook maar 1 leraar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!!