Op welke locatie van de Hogeschool Rotterdam wordt de aanlegtest gehouden?

Deze test is voorafgaand aN de 21+toets. Tijd is bekend, van 10:00 tot 12:00, maar over de locatie staat niets vermeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
De aanlegtest is morgen, 7 april 2014

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nadat je je hebt aangemeld voor de opleiding via Studielink ontvang je inloggegevens waarmee je toegang krijgt tot het netwerk (intranet; Hint) van Hogeschool Rotterdam. Via deze portal koop je de Aanlegtest in. Op het moment dat de betaling bij hen binnen is, krijgt je de uitnodiging voor de Aanlegtest.

Het lijkt mij dat in die uitnodiging de adresgegevens moeten staan. En zo niet, dan kan je het op bovenvermeld Hint opzoeken: https://login.hro.nl/v1/login?service=http%3a%2f%2fhint.hro.nl%2fTemplates%2fHint%2fPages%2fContentPage.aspx%3fid%3d25926%26epslanguage%3dnl&allow=mcr-nt-upt

Zo niet, bel dan even de Servicedesk: 010-7944411

Toegevoegd na 6 minuten:
Vermoedelijk is het de locatie Rochussenstraat.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, het was inderdaad zo. Jammer dat de hogeschool zoiets zelf niet aangeeft. 's Ochtends nog gebeld naar de locatie, maar voor negenen weet niemand iets. Helaas.