wat is hier het verschil tussen (zie uitleg)?

wat is het verschil tussen:

Bloqs examentraining vmbo kgt economie 2010 plus
en
Examenbundel vmbo kgt economie 09/10

Toegevoegd na 39 seconden:
En dan bedoel ik niet alleen de kaft en de prijs

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Examenbundel vmbo: recente oefenexamens met antwoorden én uitwerkingen, oefenen op onderwerp en een oriëntatietoets

Bloqs biedt digitale examentrainingen. In alle examens zijn alleen de vragen opgenomen die relevant zijn voor het lopende examenjaar. Met de bloqs Examentraining kunnen leerlingen zich effectief voorbereiden op het schriftelijk eindexamen.