Wat was er hier aan de hand vandaag? "Scholierenruzie in Amsterdam"

Wie waren dit en waarom?

http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2010/03/scholierenruzie_in_amsterdam.html

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Veel bondkraagjes als ik de beelden zag, dus lijkt mij een PVV campagne.

Toegevoegd na 19 minuten:
Hier de beelden en oordeel zelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wat een gekwaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet bonTkraagjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn in iedergeval altijd de zelfde.
AWM
14 jaar geleden
Jawel. 150 scholieren tegen 160 scholieren. En dan maar vooroordelen bevestigen... kwaaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen stront in mijn ogen, ik zie gewoon de beelden en loop niet te dazen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 voor populistisch gekwaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je, PVV jongeren tegen Marokkanen (bontkraagjes)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat filmpje was heel lauw. Als er bij had gestaan dat het om drukte bij de tramhalte ging, had ik het ook geloofd. Veel detail kon ik ook niet zien. Wellicht bontkraagjes maar eerder bont gezelschap.
Het was een ruzie tussen twee scholen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste reden natuurlijk om ruzie te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar waarom dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderlijke zaken zijn des kinders... Laat het maar aan de politie, schoolleiding en ouders over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruikte het woord campange, maar bedoelde PVV promotiefilm. Kijk dat ze elkaar voor de bek slaan. Dat maakt mij niet uit. Maar alle schade erom heen.? Die is weer voor de belastingbetaler.
2 groepen van verschillende scholen uit adam hadden kennelijk bonje. Op de link klikken levert wat beelden op.