mag ik me nu , februari , nog in een andere school inschrijven als ik me in mijn huidige school uitschrijf ?

Het zou een overgang betreffen van katholiek onderwijs naar gemeenschapsonderwijs ( belgisch systeem ) . Ik zou het willen doen omdat het GO onderwijs gemakkelijker is , heb er in het verleden ooit al gezeten en wil nu terug omdat mijn huidige school geen rekening met mijn dyscalculie wil houden en mij nogmaals wil laten overzitten voor alleen wiskunde ( gebeurde vorig jaar al ) . In het GO onderwijs waren ze altijd positief over mij en mijn punten waren daar goed , vanaf ik naar het katholiek onderwijs ging veranderde dat plots . Kan ik nu in februari terug ? de katholieken beweren van niet , dus vraag ik het hier voor de zekerheid . Ps : gemeenschapsonderwijs = rijksonderwijs .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

volgens mij zou dit toch moeten kunnen:bv indien je (je ouders)zouden verhuizen naar een heel andere gemeente dan zou je toch ook een andere school moeten kiezen.Stel je vraag ook eens aan je vroegere school.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt op elk moment tijdens het schooljaar van school veranderen. Je ouders moeten akkoord zijn. Denk wel goed na voor je van school verandert. Doe het alleen in uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld als je ver weg van je huidige school gaat wonen. Vaak van school veranderen is niet zo goed voor je slaagkansen.