Als je je MBO 4 hebt gehaald, dan mag je je bij de meeste HBO opleidingen inschrijven. Je propedeuse haal je hopelijk daar, op het HBO.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Om het helemaal af te maken, ja je moet de propedeuse halen. Zonder kan je geen HBO opleiding afronden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de aanvulling HeerVoldemort, maar de vraag is, of er aan het HBO begonnen mag worden. Daarom mijn "hopelijk"..
Als je het HBO met goed resultaat wil afronden en niet vroegtijdig de opleiding wil verlaten, dan moet je je propedeuse op het HBO halen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ach ja op die manier. Dat klopt idd. Ik had de vraag niet goed gelezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overkomt mij ook wel eens. Bedankt, iedere aanvulling is welkom.