Welke scholen zijn gespecialiseerd in opleidingen voor radio/tv?

Volgend jaar ga ik naar het mbo, en wil graag iets in de mediawereld doen. Het liefst werk 'voor de schermen', dus bijvoorbeeld presentatiewerk of in ieder geval werk waarbij je zelf te zien of te horen bent op radio of tv. Nu vraag ik me alleen af, welke mbo-school hierin opleidingen aanbiedt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

De stichting TV Academy heeft samen met MBO opleidingen in Twente, Amsterdam / Hilversum en een aantal Hogescholen een nieuw initiatief ontwikkeld voor jongeren die graag in de media willen werken.

Verder is er nog wel het een en ander te vinden als je de zoektermen opleidin, radio en tv intoetst in een zoekmachine.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sommige radiostations hebben een eigen opleidingstraject zoals bv het Q-college van Q-music