kan ik mijn sociale hygiene certificaat gebruiken in zwitserland?

hallo

ik ga volgend jaar verhuizen naar zwitserland, en nu heb ik vorig jaar me certificaat sociale hygiene behaald, nu was mijn vraag is die daar ook geldig? anders moet ik zoiets daar ook gaan halen.

dank je wel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In 9 van de 10 gevallen in zo'n certificaat geldig. Echter zal je soms zo'n certificaat moeten laten waarderen. Ik zal even een voorbeeld in de bron zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke, het is een cursus geweest van 1 dag...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ben ik bang dat je de cursus (of zo'n soort gelijke) opnieuw zal moeten doen... Zitten ook voordelen aan hoor! Je kan het even zien als een opfriscursus!