Stel ik schrijf me nu uit bij mijn studie, en ik begin volgend jaar opnieuw met dezelfde studie, hoe zit het dan met studiefinanciering?

ik studeer aan de universiteit en heb nu 1 keer stufi ontvangen (ben vroege leerling) wanneer krijg ik stufi als ik volgned jaar mn studie opnieuw begin?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je nogmaals aan dezelfde studie beginnen? Of wil je een andere studie gaan doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil precies dezelfde studie gaan doen

Antwoorden (1)

Studiefinanciering krijg je per maand. Als je volgend jaar een studie begint die 4 jaar duurt, dus 48 maanden en je hebt nu 1 maand gehad, dan krijg je nog 47 maanden.