Ben je een nerd of stuudje als je vooruit werkt?

Mijn vakantie zit er net op *snik snik
En ik dacht dat het slim was om in de 1e periode vooruit te werken, zodat ik in de rest van het jaar meer tijd heb om te leren voor mijn so's en proefwerken.
Maar ik vroeg me af, ben je dan meteen een nerd/stuudje?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor je bent gewoon goed georganiseerd! :-P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let op!
Een nerd in de klas wordt later baas van de niet nerds in die klas!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies, de nerds/stuudjes hebben het misschien minder gezellig tijdens hun schooltijd maar ze komen veel verder en dat geldt voor de rest van hun leven.

Het beste antwoord

Dan ben je juist heel praktisch aan het denken! Heel waardevol, vind ik.
Zo om je later in het schooljaar tegen dat je minder stress hebt over dingen die je nog had moeten doen, je kan je beter focussen op 1 ding (omdat je het andere al gedaan hebt), etc.
Dus je maakt het jezelf juist makkelijk zo; goed idee!
En als je klasgenoten nu toch mochten vinden dat je een nerd bent, tja... Zíj zitten met de last-minute-stress, jij niet!

Mooi doen dus :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Geen van beide. Je bent gewoon een slimme meid. Wat doet het ertoe welke bijnamen anderen daarvoor verzonnen hebben? Beter goed voorbereid dan doubleren en dan nog zakken. Je hebt er veel meer aan om het in een keer en goed te doen.
Amadea
10 jaar geleden
nee tuurlijk niet. je moet jezelf niet in hokjes willen plaatsen.

het is wel heel slim natuurlijk dat je dit doet. heb je de rest van het jaar het een stuk relaxter.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Nee tuurlijk niet! Het is juist slim dat je dat doet! Dan hoef je niet te stressen met toetsen en huiswerk dat je niet afkrijgt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ben je een nerd/stuudje ja, maar dat is in dit geval niet erg, het is handig ..
Geloof me, iedereen zou willen dat hij/zij dit kon, ik had het ook graag gewild, maar had er absoluut niet de zin in tijdens de vakantie, eigenlijk nooit ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Absolute niet, dit is gewoon slimmer studeren, en als je het goed weet te combineren met je sociaal leven, zou je het woord Nerd niet kunnen verdienen.

Succes met je studie