erg slim zijn en een hoog doorzettingsvermogen hebben, als ze zien dat je mavo aan kan in plaats van kader zullen ze je laten doorgaan naar mavo.

indien het dit jaar niet lukt is het nog geen ramp. als je nu op kader zit ga waarschijnlijk nooit naar havo. je kan met kader vaak ook instromen op mbo-4 maar moet je alleen een toelatingseisexamen doen. (is niet bij elk mbo-4 opleiding)

bij mij op school kan het niet, behalve als je kader diploma hebt dan kan je nog 1 jaar er bij doen voor je mavo diploma