wat is de volgorde van de entreetoets voor groep 6 in 2013?

Mijn broertje maakt dit jaar de entreetoets en hij zit in groep 6.
Hij staat er niet zo goed voor en we zouden hem extra oefeningen geven en daar zou mijn tante ons bij helpen (ze is lerares). Het zou het makkelijker maken als we de volgorde zouden weten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat mag een school helemaal zelf bepalen. Ook kan de entreetoets in een week gedaan worden of worden uitgesmeerd over 3/4 weken.

Wat je beter kan doen is kijken waar de hiaten zitten (dus de slechtere scores) en daar mee gaan oefenen voor de Citotoets. De entreetoets in groep 7 is juist bedoelt om te kijken waar je in groep 8 nog aandacht aan moet besteden en jouw broertje heeft nog geluk dat hij die al in groep 6 krijgt. Nu al extra aandacht besteden heeft weinig zin, doe dat pas als je weet waar het probleem zit.