Hoe kan ik het beste zoeken waar en bij welke school ik mijn opleiding moet gaan doen?

Ik heb (als het goed is) eind juni mijn vmbo diploma en ik zou daarna graag een opleiding interieur design willen gaan doen, maar ik weet niet precies hoe ik moet beginnen met zoeken. En ik hoorde trouwens dat er na volgend jaar geen studiefinanciering meer wordt gegeven als je dan aan een opleiding begint.. ik zou graag een jaartje willen werken maar dan ben ik dus het recht op studiefinanciering kwijt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die studiefinanciering geldt voor hbo en universiteit, jij richt je nu op mbo. Maak een afspraak met je decaan op school, die is hiervoor. Verder zul je voor hulp ongeveer moeten aangeven waar je woont of waar je je MBO opleiding wilt gaan doen (in welk gebied van nl).

Antwoorden (1)

praat met je decaan, of klassenleraar.
Google op :opleiding interieur design, en kijk dan of er open dagen zijn waar je heen kunt.
Zijn er geen open dagen, neem dan zelf contact op met de school voor inlichtingen