kan je nog van vakkenpakket veranderen 2 maanden voor de zomervakantie? (ik zit in de 2de ik ga naar de 3de)

ik heb een sector gekozen maar met de verkeerde keuze vakken niet goed erover nagedacht en nu wil ik dat veranderen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat doe je nu? Vmbo basis, kader theoretisch? Je moet toch kiezen voor na de zomer? Waarom zou je dan niet meer kunnen veranderen? Je moet iets duidelijker zijn want je kunt in de tweede toch nog niet al bezig zijn geweest met je vakkenpakket?

Antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik naar jullie decaan gaan, of naar de mentor. Als dit niks uithaalt naar de leerlingencoördinator gaan, en als het voor de vakantie niet meer lukt kun je op veel scholen nog na de vakantie, als je dus in de 3e zit, een spijtoptantenformulier invullen met welke vakken je liever hebt, en als het mogelijk is dan wordt het nog aangepast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij bent waarschijnlijk van Nederland, en ik ben een Belg, hier in België kan je tot een bepaalde dag vroeg in Januari (6 of 7 Januari denk ik) veranderen van richting. Maar als je bedoeld dat je wilt veranderen van gekozen richting voor volgend jaar dan kan dat normaal nog altijd.