Kan ik verder studeren als ik klaar ben met mijn MBO opleiding?

Het gaat over de opleiding processtechniek operator niveau 1 (BASIS), Ik heb een diploma die mij toelaat om met niveau 3 (B) te beginnen die 2.5 jaar duurt maar ik wil met niveau 1 basis beginnen die 1 jaar duurt omdat ik nog niet zeker ben met welke opleiding ik moet beginnen. Om het kort te houden mijn vraag is dus: als ik met niveau 1 basis opleiding begin kan ik dan verder leren naar niveau B die 2.5 jaar duurt en wordt mijn tijd dan afkort naar 1.5 of moet ik dan volle 2.5 jaar studeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je niveau 1 hebt gedaan heb je nog niet eens een startkwalificatie (het laagste niveau met kans op een langdurige baan) dus ik raad je dat ten zeerste af ook al weet je niet precies wat je wilt gaan doen.

Of je na een niveau 1 opleiding een kortere niveau 3 opleiding mag doen betwijfel ik, zeker omdat het om niveau 1 gaat en het maar 1 jaar is. Daar leer je niet zo gek veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank