Hoe veel tijd ben je (ongeveer) kwijt aan huiswerk als leerling-verpleegkundige?

Ik heb het dan over de BBL opleiding tot verpleegkundige. Als je 3 á 4 dagen in de week werkt en 1 dag school hebt, hoe veel tijd ben je (per week) dan nog kwijt aan schoolopdrachten enzovoorts? Ik ben namelijk benieuwd of ik nog een sociaal leven overhoud.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hèb je al een bedrijf gevonden?
Waar je mag leren en werken?
Lastig om aan deze banen cq opleidingen te komen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, gelukkig wel. Heb inderdaad behoorlijk wat gesolliciteerd, maar uiteindelijk bij mijn eerste keus aangenomen. Een perifeer ziekenhuis in de randstad.

Antwoorden (1)

Dat hangt helemaal aan jouw werktempo en de school af. De school kan je meer of minder huiswerk opgeven. Als jij snel werkt dat heb je weinig huiswerk, als je langzaam werkt heb je natuurlijk ietsje meer.