Is de rechtszekerheid bij studiefinanciering gewaarborgd?

Bestaat er een kans dat je op den duur geen recht meer hebt op de studiefinanciering?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan wat jij bedoeld. Zijn er dan veranderingen die het recht op studiefinanciering weg kunnen halen? Of blijft alles hetzelfde?
Zo heb je volgens mij na 10 jaar opleiding geen recht meer op studiefinanciering en als je wisselt van voltijd naar deeltijd opleiding ook niet meer.
Dus je moet je vraag wat uitgebreider stellen.

Antwoorden (1)

de regels kunnen veranderen. je hebt dus nooit de garantie dat je er in de toekomst ook studiefinanciering zal zijn.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel erg kort door de bocht, heb je daar ook bewijs voor?
ronron1212
11 jaar geleden
Hoeft je niet te bewijzen. Vroeger was er ook geen studiefinanciering en als er geen geld genoeg meer is dat via belastingen kan worden ontvangen dan kan het zijn dat de regering de studiefinanciering laat vervallen.