Waar kan ik nederlandse gebarentaal leren in Den Haag?

Ik wil graag gebarentaal leren en ik ben hiermee al begonnen door middel van boeken en cd-roms. Helaas lukt dit niet zo goed en ben ik op zoek naar een meer interactieve manier. Weet iemand waar dit in Den Haag aangeboden wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Bij het ROC Mondriaan in den Haag, worden cursussen gebarentaal gegeven, voor zover ik begrijp, is dit bedoeld voor doven en slechthorenden, ben jij dat niet, maar wil je wel gebarentaal leren, dan kun je daar informatie vragen.
Je kunt deze informatie ook krijgen bij het nws, zij kunnen je ook informatie verstrekken, over waar en door wie er cursussen gebarentaal worden verzorgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Zoetermeer zit een welzijnsstichting waar je informatie over gebarencursussen voor algemeen belangstellenden kunt krijgen.

Stichting Welzijn & Zorg Doven (WEZODO)
5 Meistraat 1
2712 VD ZOETERMEER
Telefoon: 079 316 76 49
Teksttelefoon: 079 316 76 49
E-mail: gebarencursus@wezodo.nl
Internet: www.wezodo.nl

Hier staat meer informatie over de cursus Nederlandse Gebarentaal (NGT):
http://www.wezodo.nl/index.php?tpl=2&mid=2&cid=25&pid=4&tag=ngt
Amadea
11 jaar geleden
Op de stationsweg bij Hollands Spoor zit een gebarenwinkel met allerlei documentatie, zij kunnen je ook informeren