Moet ik me zorgen maken als ik me ben vergeten in te schrijven?

Ik studeer aan de uva, eerstejaars, en moest me inschrijven voor het tweede semester. Nu heb ik dat wel gedaan alleen ben ik vergeten op 'verzenden' te klikken. Ik ga woensdag naar de studieadviseur. Kan ik me nog inschrijven (het begint volgende week) of moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je het formulier intussen toch verzoneden hebt, en anders morgen gelijk bellen, en vragen wat je moet doen. Niet tot woensdag wachten
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Formulier kan niet meer verzonden worden. Heb al gebeld en werd doorverwezen naar woensdag het inloopspreekuur.