Met welke HBO opleidingen ben je veel met statistiek bezig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Amadea
11 jaar geleden
Statistiek ken ik alleen als vak waar heel veel mensen op zakken...

Antwoorden (2)

Hbo-opleiding Bedrijfswiskunde: http://www.carrieretijger.nl/opleiding/techniek/ict/bedrijfswiskunde

Toegevoegd na 3 minuten:
En natuurlijk de lerarenopleiding wiskunde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Commerciële Economie en Psychologie.

Bij Commerciële Economie gaat het over marktonderzoek en dat heeft alles te maken met statistiek (wie kiest waarvoor, welk verband, welk betrouwbaarheidsinterval moet ik hierbij kiezen). Het wordt heel erg in de praktijk gebracht.