op welke site kan ik het beste boeken bestellen voor toegepaste psychologie?

ik begin dit jaar aan de studie toegepaste psychologie, ik moet nu nog boeken bestellen maar op welke site is dat het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Tweedehands boeken kan je krijgen op Bol.com, dat zijn gewoon mensen die jouw opleiding hebben gedaan en daar hun boeken van verkopen en dat scheelt aanzienlijk. Pas daarbij wel op, want sommige vakken kunnen een internet-licentie nodig hebben voor een online vragensysteem. Dat soort boeken met licentie kan je beter gewoon bij de studystore kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.vandijk.nl lijkt me een prima site waar jij je boeken kunt kopen! zo heb ik ook de mijne gehaald. Veel Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Los van de bovenstaande antwoorden kan je ook eens kijken op marktplaats. Je weet het maar nooit.