Mag je het boek 'Gone, deel 1' lezen voor engels in havo 5?

ik wil graag dit boek lezen voor havo 5, maar mijn vraag is of dit ook mag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Vraag dit aan je leraar

Het beste antwoord

Ik kan het me niet voorstellen aangezien het ook op de lijst staat voor een havo 3. Het is geschreven voor de leeftijd van ongeveer 14 jaar en ouder.

Ik zou de gok niet wagen door het nu te gaan lezen of je moet het natuurlijk leuk vinden om het te lezen maar dan kun je net zo goed de nederlandse versie pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel.

Andere antwoorden (1)

Als dit boven uw niveau licht dan zal dan zal dit wanschijnlijk geen probleem zijn. Echter zijn dit soort dingen het beste om met de leerkrachten te bespreken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het al aan mijn docent gevraagd, maar deze zei dat ze er nog geen antwoord op wist. ze zou het gaan uitzoeken, maar als ik nu al weer of het mag kan ik alvast beginnen met lezen, vandaar.