De school van mijn zoon geeft nu nieuwsbegrip op niveau AA terwijl hij vorig jaar al op C zat is dit normaal?

Ik ben niet te spreken over de school van mijn zoon met PDD NOS. Het afgelopen schooljaar heeft hij nieuwsbegrip op niveau B & later C gedaan. Aangezien A al veel te makkelijk was. Nu is het nieuwe schooljaar begonnen en wat blijkt de nieuwe groepsleerkracht van mijn zoon wil deze les klassikaal gaan geven op niveau AA. (Groep 4 basisonderwijs) Maar dit is toch niet normaal mijn zoon zit toch op school om te leren niet om les te volgen die veel te makkelijk voor hem is....

Toegevoegd na 6 minuten:
School is een VSO school,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Heeft u al gepraat met de school? want school is inderdaad om te leren, en niet om te blijven hangen op 1 niveau. (of zelfs achteruit gaan).

Praat er met andere ouders en de leerkracht over. Misschien heeft de docent niet door dat het te makkelijk is voor uw zoon, en zal hij/zij het niveau aanpassen.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
excuus, van VSO scholen heb ik geen verstand. Ik hoop dat iemand anders u kan helpen.
de klassikale lessen worden uiteraard gegeven op het niveau van de groep. Is de klassikale les te makkelijk en dan is een gesprek met de leerkracht de beste manier om dit probleem uit de wereld te helpen.