Waar bestel ik deze schoolagenda?

Overal in de stad heb ik al gezocht voor deze agenda en in een andere stad was ie er ook niet. Het gaat om de Visclub agenda. Is er ergens een site waar ik hem kan bestellen en niet is uitverkocht zoals bij Bruna, ik heb al op vele sites gekeken, maar daar is hij niet te vinden.
Bij Bruna heb ik al aangevinkt dat als hij er is, een mailtje krijg. Maar ik ga ervan uit dat het daar niet meer aangevuld word of ik zit dan al op school.

Plaatje eronder.

Toegevoegd na 43 minuten:
Bij de V&D e.d. had ik al gekeken, zonder resultaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De viss agenda is naar mijn weten elk jaar te koop in de V&D en de Bijenkorf, bij de back to school afdelingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij in de buurt op winkelcentrum vathorst (amersfoort) hebben ze hem nog wel! misschien zou je even bij de primera kunnen kijken of anders toch nog wat V&D's afzoeken... misschien is er ergens anders op internet nog iets te vinden?
suc6 met zoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij bol.com kan je nog kijken die hebben echt heel veel agenda's te koop!