Is er ook een soort school at sea voor vwo5?

Afgelopen jaar ging een vriendin mee met school at sea. Mij lijkt dat ook super leuk, maar ik ga nu naar vwo5. Weet iemand of er ook zoiets is voor vwo5?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dat is er niet.

Toegevoegd na 52 seconden:
Natuurlijk volg je je normale VWO-4 lesprogramma. School at Sea werkt nauw samen met je eigen school. De gediplomeerde docenten aan boord zorgen ervoor dat je geen les zult missen. En wanneer de bel gaat, zeilen jij en je klasgenoten zelf het schip.