wiskunde, scheikunde, werktuigbouw, elektrotechniek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je voor die laatste twee geen natuurkunde nodig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dus: werktuigbouw: Havo - nieuwe profielen: Natuur & Techniek, Natuur & Gezondheid met natuurkunde of natuur, leven en technologie. Electrotechniek: Havo - nieuwe profielen: Natuur & Techniek, Natuur & Gezondheid met natuurkunde of natuur, leven en technologie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik interpreteer de vraag zo dat het gaat om de opleiding zelf en niet wat je ervoor nodig hebt aan profielen in het VWO.
Er zijn wel wat mogelijkheden maar het is een heel gezoek voor mij terwijl jij zo weet of je iets wel of niet wil. Technische bedrijfskunde kan:
http://www.carrieretijger.nl/opleiding/techniek/engineering/technische-bedrijfskunde
scroll nee beneden en zie dat je voor havo nieuwe stijl geen natuurkunde nodig hebt bij het profiel n&G.

Om zelf te kijken waar je interesse ligt: http://www.carrieretijger.nl/opleiding/techniek kies één van die vier en zoek naar HBO opleidingen die je zouden liggen en check dan wat de vooropleiding is die je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn broer doet TBK op HBO, stelt qua techniek/wiskunde geen klap voor. Vooral praktisch, zoals technisch tekenen en ontwerpen. Kun je dus zeker proberen.