Heb ik nu studiefinanciering aangevraagd? Zie uitleg

Ik ben gisteren met het aanvragen van mijn studiefinanciering bezig geweest. Nu vraag ik mij af of het goed is gekomen, aangezien zij op het laatste (bij het overzicht volgens mij) dit vroegen: De gegevens van je ouders zijn in orde, klik om verder te gaan.
Maar het probleem was dat ik NIET op het knopje 'verder' kon klikken, omdat deze er niet was, of het niet deed.

Wel kreeg ik een mailtje met dit erin:
-------------------------------------------------------------------
'Hartelijk dank voor de registratie van uw e-mailadres.
Wij gebruiken uw e-mailadres uitsluitend om u berichten te sturen die betrekking hebben op de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO).

Met vriendelijke groet,

medewerker van de afdeling Klantenservice'
-----------------------------------------------------------------

Nu mijn vraag: Is de aanvraag nu aangekomen, is het goed of moet ik het nog een keer aanvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ga naar www.duo.nl
Bovenstaat ''inloggen''.
Log daar in, bij gegevens staat of je studiefinanciering hebt aangevraagd en voor welke studie!
Zo weet je het zeker.
Inloggen gaat met DigiD, kost hooguit paar minuten om je even in te loggen en te kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn gegevens inderdaad, dan zou onder adres moeten staan: ''aangevraagd: studiefinanciering''. Staat dat er niet zou ik even de DUO bellen voor de zekerheid: De DUO Infolijn: (050) 599 77 55, op werkdagen bereikbaar van 09.00-17.00 uur.