Wat zijn de consequenties voor school als ze mijn examen zijn kwijtgeraakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel voor uzelf vast of u onder de juiste wettelijke naam uw examen heeft gedaan.

Het beste antwoord

Ligt eraan of het een schoolexamen of eindexamen is. In het eerste geval kun je 'em gewoon zo spoedig mogelijk opnieuw maken, als het een eindexamen is moet je op de daarvoor geplande datum het examen inhalen. De school zal wel gevraagd worden waarom ze het examen zijn kwijtgeraakt, maar ze krijgen niet te maken met sancties o.i.d.. Behalve als het vaker gebeurt natuurlijk, dan zal de school ongetwijfeld op de vingers worden getikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan moet jij hem nog een keer maken en de school moet dat regelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe geen. Jij mag het examen echter overdoen, in het volgende tijdvak. Hetzelfde gebeurt bijv. als de school een atlas klaarlegt voor het examen aardrijkskunde terwijl dat niet mocht (dit jaar gebeurd op een school in West-Brabant.)
Computoon