Tess of the d'Urbervilles van Thomas Hardy. Saai saai saai.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb nooit wat moeten lezen voor Engels
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wuthering heights van Emelie Bronte
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Shakespeare en dan de oorspronkelijke uitgave.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ter precizering (of misschien eigenlijk niet): elk boek van deze man in dat sierlijke, pompeuze, gedateerde Engels vond ik een drama om door te worstelen. Hoe mooi inhoudelijk dan verder ook.

Gelukkig waren er ook reeds in mijn tijd "updates" beschikbaar waarin meer toegankelijk en hedendaags Engels werd gebezigd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De erg kinderlijk geschreven (en daarmee erg saaie) boekjes die we in het begin moesten lezen toen we nog nauwelijks Engels konden. De titels heb ik verdrongen.

Het leukste boek was Harry Potter =D