Hoe kan ik Erasmus doen in Parijs?

Wat zijn daarvoor de 'eisen' ? Wat is een site van een organisatie die dat regelt o;? Ik zou graag mijn tweede hbo-jaar in Parijs willen doen en vraag me af of dat mogelijk is o: Ik studeer Frans trouwens!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent erg onduidelijk; we kennen Erasmus als een universiteit, maar je hebt het over een HBO opleiding. Verder zet je het in de categorie "Overig", dat help ook niet echt dat iemand de vraag begrijpt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je überhaupt wat ''Erasmus doen'' betekent o:? Waar had ik het anders moeten zetten dan? Ik zie nergens de optie ''studentenuitwisseling'' of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Onderwijs"zou dan een optie zijn.

Antwoorden (1)

De organisatie die het regelt is Nuffic; op hun site staan alle ins en outs. Afhankelijk van jouw situatie, die ik niet ken, kun je kijken of je aan de "eisen" voldoet. De lijst is te groot en te specifiek om hier te reproduceren.