Is mijn IQ gezakt?

Ik heb al driemaanden geen school gehad, heb zun reden.
Mijn IQ is nu 103 ken het gezakt zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ahh zo gemeen is iedereen tegen deze persoon!
Maar als ik iets mag toevoegen, je bent ook de vraagteken vergeten. Oeps!
En wat maakt het uit! Als je het gevoel hebt dat je IQ is gezakt, dan ga je toch gewoon weer oefenen tot je genoeg zelfvertrouwen hebt!
Daar gaat het om, je zelfvertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, je IQ zakt niet.
Wel kan het zijn dat je minder alert geweest bent bij de IQ test doordat je minder hoefde te presteren dan toen je op school zat.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IQ test is een moment opname.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan al meerdere IQ-testen gehad dan? Officiële tests zelfs? Er zijn maar weinig mensen die hun eigen IQ weten.
Reddie
12 jaar geleden
@Emma007, niet echt interessant ook. Je bent wie je bent, en daar moet je het toch mee doen.
Ja, je IQ is gezakt. Het is bewezen dat je in de vakantie kennis "verliest". Denk maar aan bv vreemde talen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Kennis is iets anders dan IQ.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IQ is het getal dat aangeeft hoe intelligent je bent
Voorbeeld: `hoe intelligenter, hoe hoger het IQ`. Hoe kan je intelligent worden? Door kennis op te doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. IQ heb nix met kennis te make.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IQ is nooit constant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IQ heeft te maken met de manier waarop iemand kennis verwerkt. Dus gaat niet om de informatie maar om het proces...
Reddie
12 jaar geleden
@mobie1980, en zo is dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat nu zo moeilijk om te snappen? Blijkbaar wel. Hoe komt dat proces tot stand denk je? Echt bizar hoeveel misverstanden hierover zijn.