Krijg je op elke mbo niveau een diploma?

Ik begin dit jaar met mbo op niveau 2 ik wil uiteindelijklijk niveau 4 behalen. Krijg je dus uiteindelijk een diploma van niveau2,3,4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je gaat ten eerste voor je niveau 2 diploma, als je die behaald kan je natuurlijk doorstuderen voor je niveau 3 diploma en verder naar 4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, als je al die opleidingen afmaakt wel. soms kan je echter na één jaar niveau 2 al doorstromen naar niveau drie ( afhankelijk van je cijfers) en dan krijg je natuurlijk geen diploma

Toegevoegd na 46 seconden:
ik bedoel geen diploma van niveau twee , wel weer van niveau drie als je die afmaakt