wat moet je als kleuterjuf allemaal doen op een dag met de kinderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu zijn je punten toch echt bijna op.... je bent bezig met een stageverslag begreep ik maar als ik je stagebegeleider was had je een onvoldoende gekregen.

Antwoorden (1)

Liedjes zingen
Samen eten
Samen spelen
Leren communiceren
Leren omgaan met anderen
Buiten spelen
Opdrachten verzinnen

Maar ook:
Toiletteren
Troosten
Ouders informeren

Voor een juf lijkt het mij best een verantwoordelijk iets. Dat zou je niet zeggen als je ze samen een liedje hoort zingen :p