Wat zouden de consequenties zijn als ik een keertje op mijn oude school in de les kom zitten? ( bij vrienden die ik ken van vorig jaar )

Ik zat vorig jaar op die school maar ik moest er vanaf omdat ik er niet naar vwo 4 kon gaan.
Mag ik heb gebouw zelfs in ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je mag, bij mij op school, het gebouw niet binnenkomen. Als je je vrienden wilt spreken, wacht ze dan bij het schoolhek op. Laat dus staan dat je de les in mag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oud-leerlingen mogen op de school waar ik werk best binnen komen. Ze doen dat ook regelmatig; even een praatje maken in de kantine, met vrienden maar ook wel met docenten en conciërges etc. Meestal is dat op scholen geen enkel probleem. Maar in de les komen is wat anders.
Zelf wil ik geen oud-leerlingen in de les hebben. Als ze bij de deur even komen groeten vind ik dat prima, maar ik laat ze niet een les bijwonen. Het stoort de les, want het leidt leerlingen (en mij) af.
Jij vraagt je af wat de consequenties zouden zijn. Wat bedoel je daar precies mee? Zou je zomaar ongevraagd een lokaal binnen willen lopen? En dan afwachten wat de docent doet? Heel raar idee vind ik dat. Zoiets vraag je toch netjes?