Waar kan je een volledig overzicht vinden over studies van verschillende nivo's voor verschillende doelgroepen?

Dus informatie over deeltijd, voltijd, volwassenstudies, eigenlijk alles wat er te koop is op dat gebied zodat je alles goed kunt vergelijken? En dan bedoel ik niet de 'losse' sites van bv LOI. Bestaat er een site waar je het volledige overzicht vindt? (of bijna volledig)
Voorbeeld; iemand wil juf worden (ik roep maar iets): op de site staan alle mogelijkheden om juf te kunnen worden/om Pabo te kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

www.tkmst.nl

www.studiekeuze123.nl

www.kiesjestudie.nl

www.carrieretijger.nl

Bij studiekeuze123 is het ook makkelijk om studies te vergelijken, je hoeft je niet aan te melden hiervoor.

Succes!