Ik zoek een leuke, leerzame website voor het leren berekenen van oppervlakte, omtrek en inhoud e.d.. Liefst met opgaven en antwoorden. Wie heeft tips?

Mag ook in Frans, Duits, Engels of Nederlands.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het aangeven van een "leuke" site is zwaar afhankelijk van de doelgroep / persoon en dan met name de leeftijd. Toch maar een poging gewaagt:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er aardig en toegankelijk uit. Ben via urls te volgen weer op andere sites terecht gekomen. Bedankt.
Een goede website voor het vo is www.math4all.nl. Het is niet per se een leuke, maar wel een goede. Misschien kan u daar iets vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, ziet er inderdaad erg technisch uit en je moet van alles en nog wat doornemen en downloaden. Zal het nog eens goed bestuderen want opdrachten en antwoorden heb ik zo gauw niet kunnen vinden. Bedankt.
dit is een hele goede site echt aan te raden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed! Dank je.