Nee, want met CIOS heb je een MBO (niveau 4) diploma, terwijl je voor docent voortgezet onderwijs HBO moet hebben. Je zou na CIOS dan nog ALO (Academie Lichamelijke Opvoeding) moeten doen. Die studie kan gevolgd worden op verschillende plaatsen in Nederland (zie link)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het CIOS is een MBO opleiding die een soort merknaam heeft, nl CIOS. In feite is er niet echt een verschil met MBO Sport en Bewegen. De school leidt niet specifiek op tot docent, hoewel je wel leert om bv zwemles te geven.