Leraar is pw van de klas kwijt van 5 havo krijgt iedereen dan een acht of moet het opnieuw worden gemaakt? Het is een examenjaar...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opnieuw maken natuurlijk, je krijgt niet zomaar een 8.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal hem wel opnieuw moeten maken.
Het geeft je in ieder geval wel nog een kans het goed te leren. Plus een aantal vragen zullen zeker terugkomen (misschien in een andere vraagstelling maar wel dezelfde basis).

Antwoorden (3)

Je moet dit opnieuw maken of de leraar moet een meester zijn in fraude
12 jaar geleden
"Krijgt iedereen dan een acht", het zou wat zijn.. Dan zou ik er wel voor zorgen dat docenten onze toetsen steeds kwijtraakte. De leraar zal een B versie moeten maken, en jullie moeten de toets over/alsnog doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 8 zou wel prachtig zijn hahaha:p maar ik denk dat ie hem over laat doen, maar omdat het zijn fout is gewoon wat minder streng zou moeten beoordelen.