hoe goed moet je engels zijn om au-pair te worden?

ik wil misschien een jaar au-pair gaan doen in Engeland, maar ze eisen een bepaald niveau van je engels hiervoor, ik wil dit jaar juist gaan doen om mijn engels te verbeteren, ik ben er namelijk vrij slecht in. op de sites zie ik verder niets specifieks staan over wat je moet kunnen, iemand ervaring/ideeen?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het gaat erom dat jij je verstaanbaar kunt maken en dat je begrijpt wat er tegen je wordt gezegd. Je Engels hoeft niet vloeiend te zijn, want van au-pairs is bekend, dat ze naar een bepaald land gaan om de taal beter te leren spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet natuurlijk goed en duidelijk engels kunnen. Het is in engeland en daar spreken ze natuurlijk engels (duhh), het hoeft misschien niet (heel) vloeiend te zijn maar wel duidelijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klopt niet.
Er zijn ook heel veel au pairs die de taal nog 0,0 spreken. (alhoewel een basis-niveau wel aan te bevelen is)
Ik zou mij focussen op het zijn van au-pair en wat daar bij komt kijken, je weet dan vanzelf wat belangrijke dingen zijn om te leren en onthouden.

Om je Engels te verbeteren kun je net zo goed een paar films kijken zonder ondertiteling of naar school gaan,
als je besluit toch te gaan regel dan goed van te voren waar je moet zijn en zorgen dat je weet wat er daar te doen is en wat voor boodschappen je bijvoorbeeld kunt halen, en dat je weet wat de dingen beteken die op je boodschappenlijstje staan.

succes