Hoeveel van de zoveel vragen mag je fout hebben bij een svh sociale hygiene examen?

Hoeveel vragen heeft het examen? Bij hoeveel fout ben je geslaagd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?

Antwoorden (3)

Niet een volledig antwoord, maar het examen duurt zo'n 40-50 minuten en je moet 60% goed hebben. Je kan voor een precies antwoord ook even mailen naar info@svh.nl of bel 0900-1402 (maar dat laatste kost 15 cpm.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet 40 vragen beantwoorden in 40 minuten.
Je moet tenminste 29 vragen juist beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het SVH examen Sociale Hygiëne bestaat uit 40 meerkeuzevragen (A, B, C). Om te slagen voor het SVH examen moet je minimaal 72,5% van de 40 meerkeuzevragen goed beantwoord hebben. Als je niet meer dan 11 fouten maakt tijdens het examen Sociale Hygiene ben je geslaagd!