theoriecertificaat kwijt wat moet ik doen?

Moet ik mijn theoriecertificaat laten zien of staat het allemaal al in het systeem want ik kan mijn theoriecertificaat niet vinden.

Toegevoegd na 2 uur:
Jongens bedankt voor de antwoorden en goeie dag nog verder :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was mijne ook kwijt geraakt, maar er werd uiteindelijk bij mij niet naar gevraagd.

Antwoorden (3)

Je staat in het systeem maar de examinator kan daar niet op vertrouwen. Je kan bij het CBR een duplicaat aanvragen, zodat je zonder stress en discussie aan je examen kan beginnen. Formeel moet je je certificaat bij je hebben voor je mag afrijden.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.cbr.nl/10931.pp
Ik ben mijn theoriecertificaat kwijt. Heb ik een duplicaat nodig?

U hebt een duplicaat nodig voor de categorieen AM en A. Dit hebt u nodig voor het volgen van lessen en deelname aan het praktijkexamen. Voor de categorie A geldt dit alleen als u niet in het bezit bent van rijbewijs B.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CBR bellen voor advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die hoef je niet mee te nemen. Als je je theorie hebt behaald staat dit, zoals je zelf zegt, in het systeem.

Toegevoegd na 14 minuten:
Bovenstaand geldt voor praktijkexamen voor de auto. Voor praktijkexamen scooter moet je je theoriecertificaat wel meenemen.