Het maakt niet zo zeer uit wie dat betaalt, als het maar door iemand betaald wordt... Voor je zoon of je dochter, kan allemaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet. Als ie maar wordt betaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, zoals hierboven al is aangegeven, als er maar betaald wordt. Die mensen willen geld zien en van wie dat afkomt maakt hen niets uit, zolang je er maar duidelijk bij zegt voor wie de aflossing is. Maar dat spreekt voor zich.
Wanneer je dit allemaal eng vind en/of toch niet vertrouwd kun je je dochter natuurlijk ook wat geld toeschuiven en het haar zelf laten aflossen (maar dus wel met jullie geld)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk.
De dochter moet dan het formulier
http://www.ib-groep.nl/particulieren/studieschuld/wijziging_online_of_formulier.asp
invullen en de gewenste wijzigingen aan de IB-groep doorgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat mogen ze inderdaad! Het gaat er om of het betaald wordt en niet door wie.