Ik zit op de middelbare school met het niveau TL en ik wil graag op TL blijven, HOE?

Ik bedoel ik ben vorig jaar van Havo/vwo afgestroomd en ik wil niet weer naar beneden. Heeft iemand een site waar ik alles kan plannen zodat ik alles op tijd maak en leer?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er voor gaan en moeite er voor doen en niet denken, ach het komt wel!
12 jaar geleden
Ik begrijp je helemaal ik heb het zelfde probleem gehad. Maar je moet toch echt een agenda gaan gebruiken daar heb je echt heel veel aan! Als je geen zin hebt ik een agenda in je tas kan je ook deze online agenda gebruiken: www.onlineagenda.nl Suc6 ermee en zet door!