Nee aan de universiteit niet, tenzij je engels gaat studeren. Wel worden veel studies geheel of gedeeltelijk in het engels gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De studies die in het Engels worden gegeven bevatten (bijna) altijd 5 tot 10 ECTS Engels.
Bij de zorg opleidingen van het mbo krijg je vanaf 2010 verplicht engels. Volgens mij krijg je dan ook wiskunde en rekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel in het Voortgezet Onderwijs en ook in het MBO. Daarna (HBO of WO) is het belang van Engels afhankelijk van de opleiding die je doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste opleidingen wel, en sommige zijn soms in het engels. Maar het is natuurlijk wel te begrijpen engels is een hele belangrijke taal, en ik erger mij in het dagelijkse leven vaak aan het feit dat veel mensen hier niet over beschikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij geen van mijn studies het vak engels gehad.