Het is sowieso geen bedrijf, want in bedrijven draait het onder andere om winst maken, op een school niet. Een school is wel een instelling die onderwijs verzorgt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel eens van een non-profit gehoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Instelling = non profit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bedrijf kan zowel profit als non-profit zijn, dus zeggen dat het in elk bedrijf o.a. draait om winst is onterecht.
hoi, ik denk dat het een instituut is en dus een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een school is een overheidsinstelling en mag (in België allesinds toch) nooit in zee gaan met commerciële organisaties om haar onderwijsactiviteiten te sponsoren. Hierdoor zou de onafhankelijkheid en objectiviteit van het onderwijs in gedrang komen.