Goede site voor oefeningen op wiskunde?

Ik zoek een site, of iets anders waar ik wiskunde oefeningen kan maken. Ik zou graag wat extra oefeningen maken, niet alleen simpele oefeningen, maar ook wat extra oefeningen. Een beetje door elkaar. Ik zit in het tweede middelbaar, Latijn, en zou graag oefeningen op getallenleer willen. Om nog preciezer te zijn, oefeningen op vergelijkingen. Alles over vergelijkingen, gewone oefeningen maar ook vraagstukken. Dus als iemand goede oefeningen heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij je boeken via vandijk besteld?

Antwoorden (3)

Via deze site kan je oefenen. Er zijn verschillende niveaus, dus voor jou ook.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit, ik snap het thanks 4u...
Je zou ook je wiskundedocent om goede sites kunnen vragen. Misschien heeft hij/zij ook zelf wel oefenstof voor je. Voordelen: je docent geeft zeker een site door of oefenstof die hij/zij belangrijk vindt en dat kan handig zijn bij toetsen. En de docent ziet ook nog eens hoe gemotiveerd je bent dat je in je vrije tijd oefentoetsen maakt. Kijk ook maar eens op de sites die ik bij de bronnen heb gezet. Wie weet heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij je boeken via van dijk hebt besteld kun je je de wiskunde opdrachten maken via die site.
www.digitaal.vandijk.nl
Alles wat in je boek staat kun je op deze site oefenen.